Mala podjetja imajo omejena sredstva za oglaševanje. Google oglaševanje ima zelo dobre merljive rezultate za malo denarja. Primerno je za večino dejavnosti. Zakaj še je tako priljubljeno? Pri Google oglaševanju plačamo samo če nekdo klikne na našo reklamo. Torej plačujemo samo kadar delujejo. Pri oglasih na televiziji nastane strošek, tudi kadar jih ne gleda nihče. Plakate ob cesti morda opazimo, a če izdelka v tem trenutku ne potrebujemo, ne bomo kupili. Na Facebooku kažemo slike slastne pice ljubiteljem te okrogle jedi, a ni nujno da so ravno takrat lačni. Morda gledajo slike iz dopusta bivše punce z njenim novim in sploh ne opazijo vaše reklame. Če uporabimo Google oglaševanje (http://www.nasvet.com/oglasevanje-google/), ujamemo lačnega ljubitelja pice v trenutku, ko se odloča kam gre jest. Ker bo najprej videl vaš oglas, je velika verjetnost da se bo oglasil prav pri vas.
Pri oglasih v časopisu, na televiziji ali plakatih ob cesti ne vemo kako uspešni so. Morda ste porabili veliko denarja za plakat, ta pa ni privabil v vaš lokal nikogar. Merite lahko le povečanje prometa v lokalu. Ta se lahko poveča tudi iz drugih razlogov. Je vašo konkurenco ravno zaprla inšpekcijska služba? Če so goste privabili letaki s popustom boste opazili, v ostalih primerih pa težko. Google oglaševanje je znano po svoji merljivosti. Za vsak klik lahko ugotovite od kje je prišel. Veste, kako so reagirali gostje na vaši strani po kliku na reklamo. So izdelek kupili ali odsurfali naprej po medmrežju? Iz njihovega vedenja lahko dobite veliko podatkov s katerimi lahko svoje Google oglaševanje še izboljšate. V primeru da veliko ljudi klikne na oglas in potem zapusti stran bo potrebno nekaj izboljšati. Je morda reklama zavajajoča in na strani ne najdejo tega kar so pričakovali? Morda je vaša pristajalna stran nepregledna? Morda preprosto ne deluje in nakupa pri najboljši volji ne morejo opraviti. Če oglas ne deluje, ga lahko preprosto ustavite in preizkusite drugega. Še bolje je istočasno preizkusiti več vrst oglasov in obdržati najboljšega.
Google oglaševanje deluje izvrstno na pametnih mobilnih telefonih. Nekdo ki brska po računalniku ima čas in možnost prebrati dolg opis vaših storitev. Ko tipka po mobilnem telefonu je morda že nekje na poti in išče najbližjo odprto picerijo. S klikom vas lahko že kliče za rezervacijo mize ali preklaplja na navigacijo do vašega lokala. Na telefonu bo preskočil dolge opise vaše ponudbe, navdušile pa ga bodo slike vaših slastnih pic. Oglasi za mobilne platforme morajo biti drugačni kot za namizne računalnike, oboji pa potrebujejo dobre pristajalne strani.